4th of July

Vi började dagen hemma hos Josh föräldrar och hängde i poolen och drack mimosas. Sedan åkte vi hem, gjorde oss iordning och jag och Josh åkte till hans syster och pojkvän och tog därifrån bussen till Mill Ave med ett annat par. Drog till Tempe Beach Park som var knökat med folk för att se fyverkerierna. Vi hittade ingenstans att sitta så la våran filt mitt i gången typ och sen följde alla vårt exempel haha men vi fick seriöst de bästa platserna man man tänka sig precis framför sjön. 
 
Efter fyverkerierna - som var hur fina som helst och höll på i nästan en timma - så gick vi till en klubb och drack Fireball som vanligt haha. Skön stämning att alla var ute i flipflops och rödvitblåakläder. Men det borde vara olagligt att ha klubbar i AZ alltså, så varmt! Bara under fyverkerierna trodde jag att jag skulle smälta bort - kl 22 på kvällen! Och marken vi satt på var så varm att om man råkade komma utanför filten så brände man sig direkt.
 
Efterfestade hemma hos paret i deras pool med pina coladas och helt plötsligt kom det en hund in i trädgården. Den var jätterädd men jag gick fram och gosade med den och så hängde den med oss hela kvällen. Jag försökte ringa numret som stod på halsbandet men ägarna hade disconnectad numret som the dog pound hänvisade till så Kody beslöt sig för att behålla vovven under natten. 
 
Nu har jag och Josh käkat pizza och kollat lite på Avatar men nu ska jag sööööva. Puss och kram!
 
 
 
Camel toe
 
Snodde hot saucen, som Kody sedan letade efter och blev överlycklig när han fick reda på att det var vi som hade den haha
 
Fireball
 
We love you Pierre. Ja jag döpte honom till Pierre. Your argument is invalid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0