A blast from the past

Ikväll var vi på Bogey som ligger precis ner för gatan för Taco Tuesday. Gamla vänner kom bla Kasper, Bianca och Anthony som kom med Luis bror Jesus vilket var jobbigt i början för han och Luis ser precis likadana ut så jag började lipa och var tvungen att gå när jag såg honom vid biljardbordet utan förvarning. Men sen spelade vi biljard och snackade, och snackade även mycket med Jesus vilket var kul och han kom ihåg att Luis brukade prata om mig. Även jag och Kasper snackade lite haha, kul när vi hälsade och han typ "I missed you" och jag typ "no you didn't" haha. Riktigt rolig kväll men massa minnen och skratt. Im blessed. 
 
 
'MURICA!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0