All good things must come to an end

Idag var jag och Jarred på Ikea på morgonen och köpte lite svensk mat så jag kunde bjuda på köttbullar, sill, knäckebröd, kaviar, flädersaft, godis och potatismos innan. Sedan åkte vi upp i Hillsen till en supermysig japansk restaurang. Man satt ute i trädgården och åt och det var såååå gott. Efteråt kom Darren förbi och sa hej då. Sedan skulle jag och Jarred till downtown men vi bestämde oss för att hålla oss på Hollywood Blvd med tanke på restiden osv, så vi hamnade på en irländsk bar dit alla locals går. Satt och tjötade och sedan kom någon dum DJ på den briljanta idéen att spela With or Without you så jag började lipa haha. 
Köpte pizzaslice på samma ställe som vi köpte fyllekäk för 3 år sedan, och sedan var det bara att börja packa...
 
Minutrarna tickar på och det är knappt 2 timmar kvar tills jag måste åka till flygplatsen... Vill inte ens tänka på det... 
 
Utsikten från restaurangen
 
Black guy sippin'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0