Beaten by the heat

Drog ut i stekheta öknen med Talisa för att göra en photoshoot, jag vet inte riktigt om vi förstod vad vi gav oss in på?! Haha. Alltså, undersidan av mina fötter gjorde ont för hettan brände igenom sulorna på mina Converse. Jeppskepps, Im back in AZ alright. Så vi fick skynda oss igenom det men tror det kan ha blivit rätt bra material ändå. Sneakpeak nedan. Men jag skämtar inte, mina kläder var genomblöta haha. Märks att min kropp inte anpassat sig som när jag bodde här och man kunde dra omkring i jeans i den här hettan, eller som galnningarna som var ute och joggade i öknen!
 
Sedan stannade vi till hos Ian som födde sin andra son för 3 dagar sen - så söt!! Laddade på med glass och jag åkte tillbaka till Cristy och Josh och däckade lite. Jag hade inte kunnat sova någonting natten innan, bara en timma - somnade 07.30 haha. Still on Vegas time! Men vet inte om jag vill ställa om mig för är närmare till Swedentime nu men blir kanske lite jobbigt denna veckan att ha vänt på dygnet så haha. 
 
På kvällen var jag ute och åt middag med Lucie och hennes pojkvän, var så himla kul att träffa henne igen - efter 6 år! Så mycket som har hänt sen dess. Hon hade både hunnit gifta sig, skilja sig, flytta till Texas, Oregon, tillbaka, förlovad igen och Achilles är snart 5 år! Det känns väldigt länge sen jag var med henne på Plan Parenthood för att skaffa p-piller och hon fick reda på att hon var gravid istället. Det var en sjuk dag! 
 
Sedan satt jag och gick igenom bilderna från de 2 första dagarna av resan, vilket tog sjukt lång tid haha.
 
Idag är det 4th of July so lets party like it 1776!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0