Greyhound Recension

Kommer jag bli rånad? Kommer det lukta skit? Kommer jag att komma fram säkert? Kommer busschauffören köra som en galning? Äh. Greyhound var inte alls så farligt som jag trode. 
 
Jag och Josh åkte till busstationen vid 1 am och väntade. Stationen låg lite utanför flygplatsen och visst, det var lite bums som strök omkring, men där inne var det rätt lugnt med säkerhetskontroll osv - som för övrigt tog min pepparspray dammit. Bussen var över en timma sen så tyckte synd om Josh som skulle upp och jobba dagen efter, men han var snäll och väntade med mig. Tror inte vågade mucka med mig när han var med heller haha, tatuerad och piercingar osv haha. 
 
Bussen var knökfull, säten som stack och avståndet mellan stolen och fönstret var för långt så man kunde inte luta sig alls, vilket ju var lite segt eftersom jag stannat uppe hela natten för att kunna sova på bussen men det blev inte så mycket med den. Grabben bredvid mig vägrade sluta prata med mig haha även om jag satt och lyssnade på musik, och jag är för snäll för att be någon hålla truten så blev lite sega konversationer genom öknen... 

I början av resan så luktade bussen piss men det försvann typ under tiden - som tur var !! Vi stannade lite på vägen på stationer som såg helt okej ut, men jag vågade mig inte ut ändå. Den värsta stationen var isf den i LA men Jarred mötte mig där dirket så det var lugna puckar. 
 
Totalt får hunden ändå ** av ***** pga att det faktiskt inte var så farligt haha. Enligt svenska vanor var det ganska skönt att få sitta och lyssna på musik på en buss också, var ju över en månad sen haha... 
 
Desert sunrise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0