Let's live a little

Blev bjuden på en spontan Vegas-helg, gratis haha! Körde dit på fredagskvällen med M och gjorde egna mojitos på hotellet. Lördagen sov vi aslänge vilket var välkomnat eftersom det typ var första gången på 3 veckor som jag fått sova ut. Åt en gigantisk frukost och sedan gjorde vi oss iordning för kvällen. 
 
Träffade min TVlärare Daniel en sväng också vilket var sjukt kul och random haha!

Vi drog till Cosmo och mötte upp med Darren och gänget och sedan gick vi till ECTwins (DJs som spelade på Marquee den kvällen) suite. På Marquee hade vi deras VIPbord och åh vilken kväll! Älskade att de spelade Wonderwall och lite annan musik som jag inte hört någon annan DJ spela ute. Dansade och pratade med deras brittiska kompisar och sedan tog vi limo till Playboy suiten som var helt sjuk. Kostar ca 80 000 kr per natt och var flera våningar med bar, massagerum, flera sovrum, pool, jacuzzi, osv. Men vi stannade inte så länge för jag tyckte det var lite disturbing att när vi kom så hälsade vi på de som hade rummet och M sa till tjejen i baren att "they seem like nice guys" och hon sa "you know what, lets just not go there". Nu gick visserligen de killarna när vi kom och vi hängde med jättesnälla människor men ändå.
 
Sedan spelade vi Baccarat med några asiater och vann massa pengar. Apa!
 
 
I det stora hela - en så sjukt rolig kväll!
 
Stannade och köpte donuts på vägen upp
 
Saknar våra tjejor! Kom och dansa med oss!
 
Skål! or Squirrel!
 
Träffade Danjo en sväng
 
Marquee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0