NoHo allowed

Dagen spenderade jag i North Hollywood hos Mike. Hängde i poolen med hans vän Claire under dagen och drog på Taco Tuesday. Sedan somnade jag hemma hos honom haha för var så himla trött. Vaknade av att jag hörde röster då ett par från Tempe Arizona kommit på besök. Så himla goa! VI pre-gamade i trädgården och sedan gick vi till sushirestaurangen som Mike brukade bossa över som dessutom verkade ha varit ett himla drag i sina golden days. Då gav de manliga servitriserna lapdances (med kläder på) och alla dansade på stolar och grejer haha. Vi gjorde sake bombs och åt så sjuuuukt god sushi. Sedan kom Clarie från tidigare under dagen med en asgo tjej som hette Cameron. Tyckte om henne för hon var så oamerikansk och drog fulskämt och sa vad sjuttsingen hon ville haha. Efter middagen gick vi till The Federal där några av tjejerna jobbade/jobbar, lyssnade på jazz, kollade på konst och dansade bort natten. Sedan gick alla hem till Mike och jag tog på mig det roliga uppdraget att ta hand om alla som var för fulla. Mike blev sjuk och fick feber, och alla tjejerna däckade på golvet så till slut satt jag där själv vaken haha. 
 
En av de bästa kvällarna på hela resan! Så härliga människor och mycket skratt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0