Random roadtrip

Efter att vi checkat ut så gjorde M en deal med mig att om han skulle vinna minst 100 dollar på Baccarat så skulle han flyga mig till AZ istället haha. Rätt rimligt att han skulle vinna det med tanke på vad han vunnit på samma spel tidigare under helgen, och letade fram vilket plan och allting haha, men någon där uppe ville inte att jag skulle flyga så förlorade en hel del istället hahha så det blev roadtrip! Rätt sjukt att få skjuts 6h i fel riktning, men det var trevligt. Det var en molnig dag så rätt skönt. 
Kom fram till Phx och åkte förbi mitt gamla hus och även Luis, vilket kändes väldigt konstig då jag inte har kunnat känna någonting på säkert 3 år men bara jag såg huset kom allt tillbaka. 
Sedan åkte vi till Cristy och Josh och did some catching up! Däckade och sov 15h i sträck vilket resulterade i att jag vaknade typ kl 15 när jag skulle träffa folk kl 09, men men... 
 
Ikväll blir det Taco Tuesday med gamla vänner! 
 
Gamla bilder
Äter S'mores på Saddle Ranch på Sunset
 
Dansar med puppets på Bootsy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0