River trip

Igår kväll umgicks jag med Tvilling och pratade i hundparken medan vi rastade hans ursöta vovve. Det var väldigt kul att få träffa honom igen! Drack supergod kaffe i supernormal storlek. 
 
Idag gick vi upp tidigt och åkte till Salt River för att flyta ner på stora ringar hela dagen, det tar ca 6h. Vi skulle möta Keeley vid toppen men vi kunde inte hitta varandra, så till slut gav vi upp men sen precis när vi skulle åka ut i floden så hittade hon oss haha, sån himla tur! Så vi var ett gäng på ungefär 10 pers - jag, cristy, josh, kasper, keeley, talisa, amanda, heather, becky, och lite till. Vi knöt ihop våra ringar och hade även vissa ringar till våra coolers med mat och öl - eller margarita om man som mig inte gillar öl. Sen flöt vi på! Var så himla skönt och kul att bara sitta och slappa i solen och det kalla vattnet. Lite läskigt på några ställen dock när det kom stenar. På ett ställe trillade Kasper ut och lyckades få skjuts med ett gäng bakom, men han fick kämpa mot vattnet ett ganska bra tag och slog sig på stenarna. På ett annat ställe trillade en kille ur från gänget framför oss och han hamnade under våra ringar ett tag. Så det gällde att vara uppmärksam! Speciellt när folk dricker samtidigt. Men åh så kul vi hade! Var längesen jag skrattade så mycket. 
 
Sedan åkte vi tillbaka till Cristy och Josh och alla däckade överallt haha. Jag tog kort på det men hade inget minneskort i kameran så det bidde inget med det. Efter att typ sölat i 5h stack vi och köpte frozen yoghurt och nu ska vi sova tidigt. 
 
På tal om taxar, Josh made a funny:
"Tiny weiners everywhere, it feels like we're in  China!"
 
On a different note så låter Jönköping precis som Young Shopping. Den du. 
 
Bjuder på en gamling från Venice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0