Vegas round 2

Söndagen sov vi också och dissade poolpartyt på Encore Dayclub. Åt frukost/lunch/middag på en asiatisk restaurang och M visade massa konstiga rätter haha, men det var gott. 
 
Sedan gjorde vi oss iordning för att gå till Hakkasan och se Steve Aoki. Vi var bjudna till hans bord uppe på scenen vilket var kul! De snälla människorna från Playboy-suiten var där också! Aoki hade en sån sjuk show, helt plötsligt kastade han tårtor på folk haha och hade en sån där uppblåstbar båt som han kastade i publiken och tog upp tjejer som fick crowd saila.
Sedan skulle jag hem vid 04 egentligen för skulle ta Greyhound tidigt på morgonen men M bara: "Jag kör dig". Haha sjukt, så vi stannade lite till innan vi gick hem och jag somnade direkt efter att han lärt mig poker men han gick och spelade lite till och cashade hem. 
 
Aldrig utan mustachen
 
Vann som mad cash
 
Hakkasan
 
Apa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0