Kaoz.

Igår var Sara på ett Lambourghini-event men jag åt middag ute med M, och sen träffades vi på W med Rock och E. Dansade och pratade, skönt att vara på en lounge och inte en högljud klubb för en gångs skull. Träffade en sauriarab med afro haha, det var kul. 
Ni trodde väl inte att vi skulle låta hela resan gå utan lite obligatorisk dramatik? There was plenty last night. Och jag tror att jag bröt mot någon oskriven regel när jag tog emot drinkar av en annan kille än den jag kom dit med haha. Blev bjuden till segling i Karibien av E och till Hawaii med M haha. Synd att man har jobb att åka hem till. 
 
Dagens ord från J: thirsty. 
 
Nu ska vi köpa mat och grilla på taket! Det är så sjuuukt varmt här just nu, som i Vegas, så kvällarna är helt underbara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0