Some nights

Igår åkte vi bara till D och kollade på film tills typ 6 på morgonen. Idag åkte vi till Santa Monica för att fixa lite och efter att ha fastnat i trafiken så fick vi skynda oss jättemkt till middagen på Echi Sushi med Ds vänner. Bl a var producenten för Oblivion med Tom Cruise och nästa års Hercules med The Rock där och visade mig backstage bilder. Sedan åkte vi till Bootsy och träffade M och stötte in i min sugardaddy från hillsen som jag försökt undvika. Haha. Jag dansade med några marionettdockor haha! Sedan åkte vi hem hit och packade och nu har Mika och Parya åkt till flygplatsen. Saknar er!! Imorgon ska M ta ut oss på frukost och sedan ska vi försöka komma iväg till Six Flags. 
 
Fick en massa rosor men vägrade ta emot typ 50st så plockade de finaste bara till mig o tjejerna
 
D löser parkering
 
Ragg
 
 
Mika tar skift nummer två och sover med Rockee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0